موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

ما زندگي شاد، موفق و رضايت بخشي داريم و عشقي جاودان و ابدي ما را به هم پيوند مي دهد و از آن لذت مي بريم. عشق، عقل و محبت خدا از هم اكنون در من متجلي شده است و آرامش، صفا و نعادل و هماهنگي بر وجودم حكمفرما شده است.

عشق آسماني، هماهنگي، صلح و سازش، تفاهم كامل هم اكنون در زندگي ما جريان آرام و شاد خود را طي مي كند و پيوند بهشتي ما را شيرين تر مي كند. صبح، ظهر و شب ما به صفات خدايي درون خويش درود مي فرستيم و در تمام راههاي زندگي خود با شادماني و مهرباني به پيش مي رويم و مي دانيم كه آرامش و شادي در انتظار ماست.

از همين لحظه، آرامش و صفاي خداوندي در ادراك، فهم، شعور و ذهن من جريان پيدا مي كند و مرا، روح، جسم، تن و افكار و تمام هستي من را در برمي گيرد.

مردي كه خوش خلق است و روحيه شاد، اميدورا و مثبت دارد و همواره به موفقيت خود مي انديشد بي ترديد همين حالت را به افراد خانواده اش منتقل مي كند و بر ايشان تأثير مثبت مي گذاردو آنان را اينگونه بار مي آورد.

واژه غلط را از ذهن و درون خويش پاك كنيد و خدا را با تمام زيباييهايش در باطن خود مجسم سازيد تا جريان هر سمي را كه افكارتان را آلوده ساخته قطع كنيد و شاهد سرزدن خورشيد شادي و تندرستي و طراوت و كمال در زندگي خويش شويد.

سهمگين ترين و كشنده ترين سموم فكري و روحي:

ترس - كينه - نفرت - دل سوختن بيهوده بر خويش - يأس و نااميدي - انتقام جويي - گوشه گيري و انزوا و بالاخره غصه و اندوه خوردن كه تماماً از هراس و وحشت زاده مي شوند. ترس به شكلهاي سيتيزه جويي، پرخاشگري، قلدربازي، نفرت، خودشيفتگي،، گوشه گيري و انزوا ظاهر مي شود.

پادزهر ترس: نيك خواهي و مهرباني، نجابت، صبر و آرامش و تفاهم و مدارا و محبت و علاقه ي بي شائبه و پاك به ديگران.




تاریخ: پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:ترس, روانشناسي ترس, عشقريا, علاقه,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

امسال قشقايي هاي شاهين شهر در قالب هيئت حضرت ابوالفضل«ع»، اقدامات قابل توجهي براي فعاليت هاي مذهبي انجام دادند. همدلي و همراهي عزيزان و بزرگواران قشقايي هم ريش سفيدها و هم جوانان، پرشور و قابل توجه بود. مراسم جشن نيمه شعبان، جشن عيد غدير، عزاداري10 روز دهه محرم، برگزاري جلسات مذهبي مختلف روزهاي يكشنبه هر هفته و ... اقداماتي بود كه قشقايي هاي بزرگوار همت كردند و با شور و شوق در آن شركت نمودند.

هدف از اين نوشته تقدير و قدرداني از عزيزاني است كه جايگاه ويژه اي در اين مسير داشته اند. ابتدا از حضرت حجه الاسلام و المسلمين حاج آقا سيدنورالدين حسيني به خاطر هدايت هاي دلسوزانه تشكر و قدرداني مي نماييم. البته حاج آقا ستون اصلي و عمود خيمه هيئت قشقاييها در شاهين شهر هستند. از استاد انوشيروان حيدري شاعري پرمايه و توانمند كه با شعرهاي عميق، احساسي و علمي اش به مجالس ما گرمي فوق العاده اي بخشيدند. مخصوصاً شعري كه براي دهه محرم سروده بود و اميدوارم بتوانم آن را در اين وبلاگ منتشر كنم. اعضاي محترم هيئت امناء: آقايان مهندس ابراهيم محمدي، مهندس محمد عاطفت پيشه، مهندس محسن حيدري و ابراهيم ولي پور تقدير و تشكر مي كنيم ولي تشكر خاص و ويژه داريم از آقاي مهندس محمدي كه بعد از حاج آقا، تمام زحمات هيئت برعهده ي ايشان بود. مهندس عاطفت پيشه علي رغم مشغله هاي درسي و سازماني، حمايت قابل توجهي از ما به عمل آوردند.

تقدير و تشكر مي كنيم از مرد بزرگ ايل، جناب آقاي حاج هرمز نگهداري كه به واقع وجود ايشان باعث انسجام و همدلي در بين ما گرديد و استفاده ايشان از كلاه ايل قشقايي نقطه شروع ايده ما براي تشكيل هيئت قشقاييها بود. البته الحق و والانصاف از جذبه و اخلاق والاي ايشان نمي توان ذكري به ميان نياورد كه اگر نبود اين اخلاق حسنه، شايد ما تا اين حد موفق نمي شديم. حمايت هاي مالي ايشان واقعا جدي و پيگيرانه بوده و با توجه به بزرگ خاندان بودن، ديگران هم گوش به فرمان ايشان هستند.

از دانشجويان فرهيخته و هوشيار ايل كه سرآمد دانشجويان ايل قشقايي در شاهين شهر بودند آقايان مهندس مهران كريمي، مهندس حافظ نيكبخت، مهندس محمد مرادپور كه در واقع به نوعي معمار اصلي و خلاق هيئت بوده و حمايت هاي آنها و دستهاي پرتوان ايشان بود كه نشان دادند نكته سنج بوده و آينده شناسي قوي دارند و ما را در اين راه با خود همراه كردند در آينده از اين جوانان ارزشي و ارزشمند مطالب جالبي خواهيد شنيد، تشكر و قدرداني عميق داريم.

از كليه قشقايي هاي مقيم شاهين براي پيوستن به هيئت حضرت ابوالفضل«ع» قشقايي هاي شاهين شهر دعوت به عمل مي آيد. آنچه در اين اثنا مهم است حضور پررنگ شما عزيزان است كه با ديدن شماها، انرژي بي پايان مي گيريم زيرا همه ي ما در عاطفه اي مشترك هستيم كه منبه انرژي زندگي ما بوده و با هم خوشيم و خدا را به خاطر ان ننعمت شكرگزاريم.

البته همه ي اين نعمتها در سايه خداي بزرگ و نظام مقدس جمهوري اسلامي به دست آمده و اميدورايم همگي باهم بتوانيم در اين سايه امن و پربركت، بهره برداري بيشتري براي ارتقاي خود و هم ايلياتي ها داشته باشيم.

من ا... التوفيق




ارسال توسط اله کریم عباس نیا
ارسال توسط اله کریم عباس نیا




تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:مجتبي عبدالهي,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

شاعر:ابراهیم بابادی بختیاری

من بچه ی زرنگم
مثل گلی خوش رنگم
محکم مثل سنگم
همیشه دور ز جنگم
تخته سیاه تفنگم
گچ سفید فشنگم



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا