موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

سلام

دوباره اومدیم

با ما باشید

...

 

 

 




تاریخ: شنبه 14 فروردين 1400برچسب:ترلان,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا
بعد از قهرمانی تیم فوتسال قشقایی های شاهین شهر در مسابقات جام رمضان این شهرستان، بار دیگر این تیم با نام اویان قشقایی توانست قهرمان جام فجر شود. به گزارش قشقایی آنلاین و بنابراعلام الله کرم عباس نیا، در ادامه قهرمانی ها و افتخار آفرینی های تیم قشقایی های شاهین شهر بار دیگر این تیم با حمایت مردم ورزش دوست و فرهنگ دوست قشقایی در شاهین شهر توانست در مسابقات جام فجر به قهرمانی برسد. همچنین تیم فوتسال بانوان قشقایی های شاهین شهر با نام طرلان قشقایی در مسابقات پیشکسوتان اصفهان شرکت کرده است و در دوبازی اخیر خود توانسته دو تیم گسترش نقش جهان و برخوار را شکست دهد و 19 بهمن به مصاف تیم درچه خواهد رفت. http://qashqaionline.ir/images/photo/411/1213123432312121121.jpg


تاریخ: دو شنبه 19 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا
تیم فوتسال اویان قشقایی شاهین شهر قهرمان جام دهه فجر شد.


تاریخ: پنج شنبه 15 بهمن 1394برچسب:اویان قشقایی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا
اولین بازی تیم فوتسال بانوان قشقایی شاهین شهر روز دوشنبه 12/11/94 در سالن پیروزی شهر اصفهان خیابان جی برگزار می گردد. از علاقمندان دعوت می شود جهت تماشای بازی حضور بهمرسانند.


تاریخ: یک شنبه 11 بهمن 1394برچسب:فوتسال بانوان قشقایی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

درباره بانوي 38 ساله قشقايي كه براي رفاه فرزندانش با «جاده ها» مي‌جنگد مادرانگي پشت فرمان اتوبوس! او گويي بانويي است برخاسته از ميان فرودستان كه فرسنگ‌ها با دنياي عافيت طلبانه وغيرواقعي فمنيست‌ها فاصله دارد،او فقط نمونه‌اي است از بانوان توانمندي كه فراتر از باور عمومي جامعه پيشرفت كرده واستعداد‌هايشان رابه شكوفايي رسانده‌اند، و حالا مي‌خواهد كه كمك خرج خانواده‌اش باشد. يكي از روزهاي سال 84 ، مسافران ترمينال شهيد كاوه اصفهان با ديدن بانوي ميانه قامتي كه با هيبتي مردانه قرار بود اتوبوس عظيم الجثه اسكانيا رابا 50 مسافر به مقصد پايتخت هدايت كند،‌ اول شوكه شدند اما كنجكاوي وهيجاني غريب آنان را وادار كرد تا دل به دريا زده،سفر با اتوبوس آبي رنگ اسكانياي «درخشان بهرامي»را براي اولين بار تجربه كنند. بانوي راننده خوش اخلاق بود و بالاتر از همه در رانندگي ورعايت مقررات بسيار چالاك، متبحر ودقيق. هر چند آن روزتا رسيدن به مقصد زبان برخي مسافران ـ مخصوصا بانوان ـ يك لحظه هم از خواندن دعا براي دفع قضا وبلا بند نيامد اما تجربه خوش يك مسافرت ايمن در اتوبوسي كه تحت فرمان «بانوي مصمم قشقايي» بودباعث شد تا شركت همسفر با مشكل تازه‌اي روبه رو شود: مسافراني كه اصرار داشتندفقط با اتوبوس اسكانياي آبي رنگ راهي مقصد شوند!



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 11 بهمن 1394برچسب:درخشان بهرامی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

 

 
در آیین نکوداشت محمد بهمن بیگی عنوان شد؛

پیشنهاد تشکیل موسسه فرهنگی و پژوهشی محمد بهمن‌بیگی

 

رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس پیشنهاد تشکیل موسسه فرهنگی و پژوهشی محمد بهمن‌بیگی و فرهنگسرایی به نام او را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران به نقل از خبرگزاری ها، آیین نکوداشت محمد بهمن‌بیگی، پدر تعلیمات عشایر ایران، هم‌زمان با هفته معلم در شیراز برگزار شد.

رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس در این مراسم با اشاره به تقارن میلاد امام اول شیعیان، روز معلم و بزرگداشت بهمن‌بیگی، گفت: زندگی علی (ع) آموزنده است؛ 23 سال جهاد در کنار پیامبر (ص) برای بنیان‌ گذاشتن اسلام، 25 سال پس از پیامبر شکیبایی و بردباری برای وحدت و حفظ نهال نورس دین‏ و پنج سال حکومت برای عدالت و محبت.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

تیم فوتسال قشقایی های شاهین شهر امسال در مسابقات دهه مبارک فجر شرکت می کند. این تیم با همت تعدادی از قشقایی های شاهین شهر تابحال حدود 4 جلسه تمرینی داشته و در حال انتخاب بازیکن برای این دوره از رقابت هاست. از عزیزان قشقایی جهت بازدید از تمرینات تیم دعوت به عمل می آید.

اسامی بازیکنان این تیم پس از انتخاب نهایی به اطلاع عموم خواهد رسید.




تاریخ: سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:قشقایی های شاهین شهر, ایران,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا




تاریخ: سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:امام زمان, عج,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

 

دره بولـوت داغ بولــوت      قره بولـــوت آغ بولــوت

قدمینگ باش اوستونه     قوبارلی یام یاغ بولــوت 

یاغ بولوتوم داغلاموش     جیگریمــی داغ بولوت

دؤشّن داغونگ دؤشونه     سولوندان تا , ساغ بولوت

ال اوزمه کی اوزولور        چادورومــدان باغ بولوت

دیدارینگا سویوزموش      بستان بولوت باغ بولوت

یاغ بولــوتــوم یاز گله        آغ قوینونگی ساغ بولوت

یاغ قویون لار یارّی یا        کره گتیر یاغ بولوت

قویروق دوتسا قوزّی لار     ریگاه اولار چاق بولوت

اوندا بیل کی تویوم دور      داماغومدا چاق بولوت

اوندا منی داغـدا گؤر       او سحر , او چاغ بولوت

باخ گؤزوموز گؤیده دیر       طاقتیــمیز طاق بولوت

  منیم گؤینوم دومان دیر      سنینگ باشونگ ساغ بولوت

  ایل قـره دیر گون قره        آهای گؤینــی آغ بولوت

یاشلی گؤزونگ قوربانی       " علم " تکین یاغ بولوت



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

لسه گفتگو با جوانان هر هفته با حضور جوانان و معتمدین هیئت اباعبدا... الحسین علیه السلام شاهین شهر روز سه شنبه ساعت 8.5 شب در این مکان مقدس برگزار می گردد. در این جلسات به بحث و بررسی در خصوص مهارتهای زندگی، مدل زندگی و شیوه های بهتر زیستن پرداخته می شود.

موضوع این هفته هدفگزاری توسط آقای مهندس عباس نیا و پاسخ به شبهات توسط یکی از کارشناسان انجام خواهد شد.

تاریخ:93/9/11 ساعت 8.5 الی 10 شب در حسینیه اباعبداله الحسین(ع) فردوسی.




تاریخ: شنبه 8 آذر 1393برچسب:عباس نیا,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

جلسه گفتگو با جوانان هر هفته با حضور جوانان و معتمدین هیئت اباعبدا... الحسین علیه السلام شاهین شهر روز سه شنبه ساعت 8.5 شب در این مکان مقدس برگزار می گردد. در این جلسات به بحث و بررسی در خصوص مهارتهای زندگی، مدل زندگی و شیوه های بهتر زیستن پرداخته می شود.

جلسه این هفته با موضوع مدل زندگی توسط آقای اله کریم عباس نیا ارائه شد و سپس به جلسه پرسش و پاسخ کشیده شد.




تاریخ: چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:اباعبدال,,, الحسین,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

با توجه به اینکه ما ان شاءا... قصد داریم یک سری کارهای فرهنگی را در این مسجد و حسینیه شروع بکنیم بسیار مناسب دیدم که از برکات این ماه هدایت و ارشاد استفاده کنیم و یک جلسه یا حداکثر دو جلسه ای که در خدمت شما خواهم بود بابی را باز کنم که ان شاءا... بعدا در جلسات ویژه پیگیری کنیم.

لازم هست تشکری بکنم از مسئولین فرهنگی این حسینیه و مسجد حضرت ولی عصر که حضور موثر جوانان پای کار، جدی و علاقمند در این مسجد و حسینیه نشان می دهد کار فرهنگی قابل توجه و با کیفیتی انجام شده است. یکی از نشانه های کار فرهنگی، حضور جوانان



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:مسجد ولی عصر,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

الزامات موفقیت به صورت خلاصه:

1- شرح صدر داشتن یعنی تفکر کردن به همه زوایا و جوانب هر موضوعی که به آن برمی خوریم.

2- توکل کردن بر خدا، وخداوند منبع فیض و رحمت لایتناهی است. اوست که بدون محدودیت می دهد و پس بهترین کار این است که از او بخواهیم و به او توکل کنیم. اگر این توکل عمیق باشد قطعا در زندگی دچار مشکل نخواهیم شد.

3- تعامل صحیح یا زبان گویا: گفتار ما می تواند موفقیت ما را تضمین کند اگر درست حرف بزنیم. این درست حرف زدن را باید تمرین کنیم.




تاریخ: چهار شنبه 21 آبان 1393برچسب:تعامل,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا




تاریخ: چهار شنبه 21 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا
ارسال توسط اله کریم عباس نیا
سامانه پیامک یاشیل
 

سامانه پیامک یاشیل

خط اختصاصی رایگان

ارائه پنل کاربری و نمایندگی

با امکانات نامحدود و تعرفه پایین

شماره تماس: 09215621224

www.yashil-sms.ir

 




تاریخ: دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

نخستین مداحی ترکی قشقایی در کشور منتشر شد

نخستین مداحی به سبک ترکی قشقایی با صدای مازیار قشقایی منتشر شد.

آلبوم‌ جدید مازیار قشقایی از مداحان برجسته جنوب کشور و رئیس کانون مداحان گچساران با نام «هوای حرم، سقای حرم» منتشر شده که قطعاتی از این آلبوم‌ برای نخستین بار در کشور به سبک ترکی قشقایی مداحی شده است.

در همین راستا امروز با مداح اهل بیت(ع) حاج مازیار قشقایی گفت‌و‌گوی کوتاهی انجام داده‌ایم که می‌خوانید:

آقای قشقایی از آلبوم‌های جدید خود بگویید.

قشقایی: آلبوم‌جدید که با تلاش و زحمت شش ماهه دوستان به مناسبت ماه محرم تهیه شده «هوای حرم، سقای حرم» نام دارد که این آلبوم‌ متشکل از اشعار و مداحی‌های مختلفی با گویش و زبان‌های مختلف کشور از جمله لری، ترکی و فارسی است.

شاخصه کار جدیدتان چیست؟

قشقایی: در آلبوم‌ جدید که پنجمین آلبوم رسمی من با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می‌رود اشعار و مداحی‌های مختلفی وجود دارد که مداحی‌های ترکی قشقایی که برای نخستین بار در کشور اجرا شده نیز در این آلبوم گنجانده شده است.

  بیشتر توضیح دهید.

قشقایی: با توجه به درخواست مردم برای منتشر کردن نوحه‌ها‌ و روضه‌هایم سه مداحی از این آلبوم به روضه دشتی‌خوانی اختصاص دارد و دو مداحی دیگر نیز از سبک‌های قدیمی نوحه استفاده شده همچنین در «سقای حرم» اشعاری به زبان و گویش ترکی، لری و فارسی مورد استفاده قرار داده شده است.

چه مدت زمانی را برای تولید این آلبوم جدید صرف کردید؟

قشقایی: تهیه آلبوم جدیدی افزون بر شش ماه به طول انجامید که در این مدت توانستیم با همکاری آقای نعمت‌اللهی از نوازندگان مطرح فارس کار تنظیم و اجرای آهنگ‌ها را انجام دهیم.

استقبال مردم از کار جدید چگونه بوده است؟

قشقایی: آهنگ‌های این آلبوم در صدا و سیمای مراکز مختلف از جمله فارس، خوزستان، شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای شما و امام حسین(ع) برای مردم پخش شده همچنین دانلود مداحی‌های این آلبوم از طریق افزون بر ۵۰ سایت اینترنتی نشان‌دهنده استقبال مردم این کار جدید است.

=============

گفت‌و‌گو از کورش رضایی




تاریخ: یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:حاج مازیار قشقایی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

اگر فردوسی شاعر حماسه‌سرای پرآوازه‌‌ ایران شرط توانایی را دانایی می‌داند آن‌جا که می‌سراید: توانا بود هر که دانا بود / ز دانش دل پیر برنا بود، بی‌تردید محمد بهمن‌بیگی تیزهوش‌ترین مخاطب فردوسی از جهت یافتن مساله‌‌ عشایر استان فارس و عشایر سراسر ایران به شمار می‌رود. او که از دید دوستدارانش و در رأس همه همسر همیشه همراه و وفادار و فداکارش سکینه کیانی علی‌رغم کوچ جسمانی‌اش، هیچ‌گاه نمرده است زیرکانه دریافت که مساله‌‌ اصلی عشایر ایران مشکل بی‌سوادی و بی‌تخصصی در مواجهه با دنیای جدید بود. هوش خدادادی‌اش قدرت تشخیص این امر را به وی داده بود که چرا عشایر از نظر میزان رشادت و شجاعت و ایثار و فداکاری در بحران‌ها و حوادث و جنگ‌ها بیش‌ترین سهم مشارکت را بر دوش می‌کشند و از سر میل و رغبت هزینه‌هایی به مراتب بیش‌ ...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 مهر 1393برچسب:صلح پایدار جهانی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

روز پنج‌شنبه قیمت سکه بازار با ارزش ذاتی این فلز قیمتی برابر شد. در این روز قیمت سکه متناسب با رشد اونس در بازارهای جهانی و دلار در بازارهای داخلی افزایش پیدا نکرد و 942 هزار تومان قیمت خورد.

 رقمی که موجب شد بهای سکه با ارزش ذاتی آن یکسان و حباب مثبت قیمت پس از 10روز شکسته شود. همچنین در این روز بهای دلار نیز پس از یک هفته نوسان در بازه قیمتی 3240 تا 3245 تومان از این دامنه قیمتی خارج شد و به قیمت 3255 تومان رسید. در بخش رسمی نیز روز پنج‌شنبه نرخ رسمی دلار برای چهارمین بار در هفته گذشته کاهش یافت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

صعود قیمت طلا در هفته منتهی به جمعه 18 مهرماه همان قدر که مدیون عوامل خارجی بود، وابسته به سقوط قیمت‌ها در هفته پیش از آن نیز بود!

ثبت قیمت 1190 دلاری در جمعه 11 مهرماه باعث شد که خرید فلز زرد در هفته گذشته افزایش پیدا کند. عوامل خارجی مانند افت نسبی شاخص دلار و به‌خصوص سقوط بازارهای سهام نیز به «پوشش کوتاه مدت» و «شناسایی سود» از سوی معامله‌گران بازار طلا افزوده شدند تا طلا نه تنها از مرز 1200 دلاری فاصله بگیرد، بلکه نوسانات خود را در کانال 1220 دلار ادامه دهد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 مهر 1393برچسب:طلا، بورس,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:بازار سرمایه,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال یا فنی

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال یا فنیروشهای بکار رفته برای تحلیل اوراق بهادار و اخذ تصمیمات سرمایه گذاری ، در دو گروه وسیع طبقه بندی می شوند: تحلیل بنیادین وتحلیل فنی.
تحلیل بنیادین در حقیقت تحلیل مشخصه ها و ویژگی های یک شرکت برای برآورد ارزش آن است. تحلیل تکنیکال یا فنی راهکاری کاملا متفاوت دارد و هیچ توجهی به ارزش یک شرکت ویا کالای تولیدی آن ندارد. کارشناسان فنی (که گاهی اوقات نمودارخوان یا Chartist نیز نامیده می شوند) تنها به تغییرات قیمت در بازار علاقمند هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:تکنیکال یا فنی، بنیادین یا فاندامنتال,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

تحلیل تکنیکی در بورس اوراق بهادارتهران

تحلیل تکنیکی در بورس اوراق بهادارتهرانرو ش های مختلف تحلیل تکنیکی که در بازارهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد در ایران نیز تا اندازه ای قابل استفاده است. اما محدودیت هایی مانند کم معامله بودن سهام برخی از شرکت ها،وقفه های چهار روزه در دریافت برگه سهام ووجوه حاصل از فروش سهام، کم بودن حجم معاملات کل بورس و دست کاری مکرر سازو کار عرضه و تقاضا توسط بازیگران مسلط بازار موجب تحدید کاربرد این رو ش ها می شود. به رغم و جود موانع فوق روش های تحلیل تکنیکی در تحلیل شرکت های بزرگ و پر معامله قابل استفاده و مفید به نظر می رسد. از میان مرسوم ترین رو ش های قابل استفاده در بازار بورس تلهران می توان به میانگین های متحرک ساده، شاخص قدرت نسبی و نرخ تغییر، نمودار حجم، باندهای بولینگرواستوکاسیک ها اشاره نمود.
 
نویسنده: دکتر شاپور محمدی
منبع: مجله تحقیقات مالی - شماره ۱۷ - ۱۳۸۳.
 
منبع : پژوهشهای اقتصادی مدرس




تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:تحلیل تکنیکی، فاندامنتال,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

پیشینه بورس در جهان

پیشینه بورس در جهاندر قرن پانزدهم میلادی , بازرگانان و صرافان بلژیکی در شهر "بورژ" در مقابل خانه مردی به نام "فن در بورزه"(واندر بورس) جمع می شدند و به داد و ستد می پرداختند.بدین ترتیب نام فعالیتی که بعدها یعنی در سال ۱۴۶۰ بازار متشکلی را شامل گشت از اسم آن مرد بلژیکی گرفته شد.سال ها بعد به دلیل وجود مشکلات مختلف استفاده از فضای باز (آب و هوا) بازرگانان و کسبه این شهر جایگاهی جدید در شهر دیگر از بلژیک به نام شهر آنورس, تاسیس کردند. اما تاریخ اولین بورس بین المللی را تنها می توان تا اوایل قرن هفدهم عقب برد یعنی زمان تاسیس سازمان بورس آمستردام.با این حال آنچه ذهنیت اولیه تشکیل چنین سازمانی را بوجود آورد, خود داستان دیگری دارد: تجار و بازرگانان راهی را می جستند تا در معاملات خود با زیان کمتری مواجه شوند, بهتین راه حل نیز , تقسیم زیان بود.آنچه در سال ۱۳۵۵ میلادی رخ داد ایجاد شرکت های سهامی عام بود که در سال ۱۶۰۲ میلادی با تاسیس شرکت هند شرقی شکل اصلی خود را پیدا نمود و بدین ترتیب اساس بازار سرمایه پایه گذاری شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:پارس تاجران، مجله موفقیت,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

فارکس چیست ؟

فارکس چیست ؟● بازارفارکس (Forex) چیست؟
بزرگترین و كاراترین و پویاترین بازار مالی در جهان با گردش مالی روزانه ۱.۶ تریلیون دلار است .(۳۰ برابرحجم معا ملات روزانه بازار سهام و اوراق قرضه و خزانه داری امریکا ).
فارکس خرید یک ارز و فروش ارز دیگر در یک بازارover the counter ( بازاری که مکان فیزیکی ندارد) می باشد که ارزها به صورت جفتی معامله می شوند مانند EUR/USD . حجم عظیمی ازاین معاملات ارزی به جای نقل وانتقال واقعی ارز,ازطریق بدهکار و بستانکار کردن حسابهای بانکی انجام می شود. با توجه به اینکه همه ملل بسوی جهانی سازی اقتصاد پیش می روند و همه فعالیتهای اقتصادی نهایتا باید به پول برگردانده شوند فعالیت این بازار ادامه خواهد یافت و هرگز متوقف نمی شود!
● تاریخچه:



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:فارکس یا قمار,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

راهکارهای برآورده‌سازی نیازهای اطلاعاتی بورس

راهکارهای برآورده‌سازی نیازهای اطلاعاتی بورسمجامع بورسی مکان‌هایی هستند که سهام‌داران شرکت، اعم از جزء و عمده، کوچک و بزرگ در آن جمع می‌شوند و در دیداری با هیات مدیره و مدیر عامل، کارنامهء یکسالهء آن‌ها را بررسی می‌کنند. در این جلسه که بعد از یکسال مالی تشکیل می‌شود، در مورد سود تقسیمی، تصویب ترازنامه و سایر مواردی که در قانون تجارت مشخص شده تصمیم‌گیری می‌شود. از طرفی شرکت‌های بورسی وضعیت خاصی دارند. وضعیت سهام‌داران شرکت‌های بورسی تقریبا مشابه بوده و از چندین سهام‌دار عمدهء دولتی یا شبه‌دولتی و تعداد زیادی سهام‌دار جزء و مردمی ‌تشکیل شده است. این حالت وضعیت خاصی را ایجاد می‌کند. در این شرکت‌ها سهام‌دار بزرگ قدرت خاصی برای تعیین اعضای هیات مدیره دارد. بنابراین می‌تواند افرادی را در مدیریت شرکت بگمارد و یا خود را در هیات مدیره جا دهد;



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:مجمع بورس، اساسنامه بورس,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

نحوه خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار

نحوه خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادارپس از این كه سرمایه گذار تصمیم خود را نسبت به سرمایه گذاری در خرید یك ورقه بهادار خاص ، یا مجموعه ای از اوراق بهادار اتخاذ كرد ، برای اجرای منظور خود بایستی به یكی از كارگزاران مراجعه كرده ، دستور خرید یا فروش خود را به آنها ارائه دهد.
● كارگزاران :
كارگزاران ، اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند كه نقش واسطه بین خریدار و فروشنده را در بازار بورس بازی می كنند. آنها در این نقش ، وظیفه یافتن خریدار برای فروشنده و فروشنده برای خریدار را بر عهده دارند. به عبارتی آنها عامل تطابق عرضه و تقاضا هستند. كارگزاران طی تشریفات و آزمون های متعدد و خاصی انتخاب می شوند و بنا بر این در كار خود صلاحیت ، مهارت و دانش لازم را دارا می باشند. كارگزاران وظایف متنوعی دارند كه موارد زیر از اهم آنها می باشد :



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:بازار بین المللی ارز، فارکس,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

اصول سرمایه‌گذاری در بورس

اصول سرمایه‌گذاری در بورسبازار بورس مانند هر بازار دیگری دارای اصول و شرایط ویژه‌ای است که با در نظر گرفتن و عمل به این اصول پایه‌ای، می‌ةوان به سرمایه‌گذاری با ژذیرش کمترین ریسک اقدام نمود.
سرمایه‌گذاری با ”سرمایه‌مازاد“ اولین و مهمترین اصلی است که همواره مورد تأکید و توصیه مسئولان و فعالان با سابقه بازار می‌باشد. در وقاع از آنجائی که این بازار به‌دلیل افت و خیزهای متوالی وضعیت یکسانی ندارد، معمولاً سرمایه‌گذارانی می‌توانند با خیال راحت، بحران‌های مقطعی بورس راتحمل نمایند که با سرمایه‌مازاد خود در این بازار حضور دارند و در عین برخورداری از ملزومات اولیه زندگی (مسکن، خودرو، لوازم خانکی و...) مازاد سرمایه خود را به این بازار تزریق کرده‌اند. از مقروض شدن به دیگران به منظور سرمایه‌گذاری در بورس اجتناب نمایید تا ابتکار عمل و انبساط خاطرتان از دست نرود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:بورس، اقتصاد، ایران، وزارت,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا
تعریف بازار بورس اوراق بهادار


تعریف بازار بورس اوراق بهاداربورس اوراق بهادار به معنای یک بازار متشکل و رسمی سرمایه است, که در آن سهام شرکت ها و اوراق مشارکت, تحت ظوابط و مقررات خاص, مورد معامله قرار می گیرد.
● سهم چیست؟
سرمایه هر شرکت سهامی, به قسمتهایی مساوی تقسیم می شود که به هر یک از این قسمت ها, یک سهم گفته می شود. معمولا قیمت اسمی سهام در ایران ۱۰۰۰ریال است. هر فرد پس از خرید سهام مالک جزئی از دارایی شرکت می شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:بورس, اوراق بهادار,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

پنج تیر پران

دولدور پنج تیر پرانینگی

 

آیریلدینگ همقطارلاردان آی یوردونی ساتان بووام    

                                                     آهای اؤزو ,اؤز الینن آرغاجینی آتان بووام

آهای ائل اوزونه چیخن آهای کندده باتان بووام

دولدور پنچ تیر پرانینگی

                                                   دولدور دوشمنه کام اولداگ

 

یاتما بئ سس تورما خاموش       یالا اوت اول ,اوت اول آلیش  

     گئنه برنو دیلی دانیش               دولدور پنج تیر پرانینگی      

                               آل داغلارینگ نفسینی

 

 کهنا وفالی یولداشینگ غبار گؤینونی آلمیش دیر     

                                       هر کیم قالیب اؤز هاییندا, او تـکلیگینده قالمیش دیر

دوشمن چیخیب بوجاقلاردان قوشونی رخنه سالمیش دیر           

                                                            دولدور کی قتل عام اولداگ

                                                                                دولدور پنچ تیر پرانینگی

*  *  *

تاپیلمی یور بیر خوش اوره ک, قرشی قیرانا قیرانا       

                                               اوجاق باشی, ائل متلی ,گئدیب قیرانا قیرانا

گول لی چارشو ,کفن ائدمه نازلی پرانا پرانا

باغلا غیرت قطارینی

                                            دولدور پنچ تیر پرانینگی

 

 دولدور پنچ تیر پرانینگی               دولدور دیزه قووا گله   

   دولدور بو ائلینگ ناموسی           دولانیب چار شووا گله

 

 دولدور پنج تیر پرانینگی        دولدور آشاک گدیکلردن

                             یالار باشینداکی چئرده        بیر دودوگ دارغادان قالمیش

                   گئدن آغیر ائل قسَینی              بیر ائشیدک  دودوکلردن

 

دولدور پنج تیر پرانینگی          سیندیر بو چؤلونگ چورتونی

 

دولدور قاتاک حق سؤزونی   روزگارینگ قولاغینا                         

              بیر دانیش برنو دیلینی   برنولی خسرو دیلینی

... دولدور پنج تیر پرانینگی ....

 

                                                    علم .پاییز 91



تاریخ: سه شنبه 15 مهر 1393برچسب:علم, نادری دره شوری,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

حسین امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار مهم کمیته امداد خودکفایی و اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش است که در این راستا همواره افرادی که مستعد انجام کاری هستند شناسایی و مورد حمایت ویژه قرار گرفته‌اند.

 

وی افزود: طرح خانم هادی‌نیا که به‌نام «ایران گَلِن» یا همان «عروسک قشقائی» خوانده می‌شود قابلیت انجام حرکات موزون را دارد به‌طوری که برای سرگرمی کودکان بسیار مناسب است.

مدیر کمیته امداد شهرستان فیروزآباد خاطر نشان کرد: در نیمه نخست امسال 8 میلیارد و 92 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی و اشتغالزایی به مددجویان جویای کار پرداخت شد.

امیری ادامه داد: این مبلغ به 89 نفر نفر از مددجویان زیر پوشش پرداخت شده است.




ارسال توسط اله کریم عباس نیا

به منظور کمک به جوانان در جهت راه اندازی زمینه اشتغال، این وبلاگ به مبه طور موقتی به «موفقیت در بورس ایران و جهان» تغییر نام می دهد.

البته اخبار و گزارش های هیئت قشقایی ها و همچنین مطالب فرهنگی فراموش نخواهد شد.




ارسال توسط اله کریم عباس نیا

از کلیه کسانی که توانایی اجرای مداحی و نوحه به زبان ترکی قشقایی دارند تقاضا می شود به منظور برنامه ریزی دهه عاشورا با آقای اله کریم عباس نیا به شماره 09134137037 تماس حاصل فرمایند.

هیأت قشقایی های شاهین شهر همچون سال های گذشته امسال نیز در سوگ سور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یارانش خواهد گریست.

منتظر اطلاعیه های بعدی ما باشید.




ارسال توسط اله کریم عباس نیا
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

 

«بیل گیتس»،رئیس«مایکروسافت»،در یک سخنرانی در یکی از دبیرستان‌های آمریکا، خطاب به دانش‌آموزان گفت: «در دبیرستان خیلی چیزها را به دانش‌آموزان نمی‌آموزند».او هفت اصل مهم را که دانش‌آموزان در دبیرستان فرا نمی‌گیرند، بیان کرد. به گزارش ایسنا، اصول بیل گیتس به این شرح است:  اصل اول: در زندگی، همه چیز عادلانه نیست، بهتر است با این حقیقت […]



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 مهر 1393برچسب:هفت اصل بیل گیتس,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

«قصه بابا» (مادر برام قصه بگو) ♥•٠·˙

【کیا از این سرود خاطره انگیز یادشون میاد؟؟】
سال ۱۳۶۶ به یک باره قطعه ای با عنوان “قصه بابا” که بعدا به قطعه مادر برام قصه بگو، مشهور شد به صورت سرود با صدای پسربچه ای که با همراهی گروه کر اجرا شده بود، تمام کشور را درنوردید. این قطعه با لحن محزونش هم برای بزرگسالان جذاب بود و هم توانست نظر مخاطبان کودک و نوجوان را نیز به سوی خود به خوبی جلب نماید.

این قطعه آن سال چنان مشهور شده بود که از خیلی مکان ها می شد نوای آن را شنید. از بلندگوهای مساجد گرفته تا مراکزی در برخی نقاط مرکزی شهرهای مختلف که معمولا اعزام ها به مناطق عملیاتی و جبهه ها صورت می گرفت بسیار شنیده می شد و اکنون برای بچه های دهه ۶۰ قطعه ای کاملا نوستالژیک و خاطره انگیز است.

این قطعه با صدای محمدحسین توکل که آن روزها ۱۳ ساله بود و یکی از دو تک خوان اصلی گروه سرود بچه های های آباده محسوب می شد، اجرا شد.

【 متن شعر قصه بابا :】

مادر برام قصه بگو دل تنگ تنگه
قصه بابا رو بگو دل تنگه تنگه
مادر... مادر ... مادر ... مادر


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:سرود بچه های آباده,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 66 صفحه بعد