موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

ما زندگي شاد، موفق و رضايت بخشي داريم و عشقي جاودان و ابدي ما را به هم پيوند مي دهد و از آن لذت مي بريم. عشق، عقل و محبت خدا از هم اكنون در من متجلي شده است و آرامش، صفا و نعادل و هماهنگي بر وجودم حكمفرما شده است.

عشق آسماني، هماهنگي، صلح و سازش، تفاهم كامل هم اكنون در زندگي ما جريان آرام و شاد خود را طي مي كند و پيوند بهشتي ما را شيرين تر مي كند. صبح، ظهر و شب ما به صفات خدايي درون خويش درود مي فرستيم و در تمام راههاي زندگي خود با شادماني و مهرباني به پيش مي رويم و مي دانيم كه آرامش و شادي در انتظار ماست.

از همين لحظه، آرامش و صفاي خداوندي در ادراك، فهم، شعور و ذهن من جريان پيدا مي كند و مرا، روح، جسم، تن و افكار و تمام هستي من را در برمي گيرد.

مردي كه خوش خلق است و روحيه شاد، اميدورا و مثبت دارد و همواره به موفقيت خود مي انديشد بي ترديد همين حالت را به افراد خانواده اش منتقل مي كند و بر ايشان تأثير مثبت مي گذاردو آنان را اينگونه بار مي آورد.

واژه غلط را از ذهن و درون خويش پاك كنيد و خدا را با تمام زيباييهايش در باطن خود مجسم سازيد تا جريان هر سمي را كه افكارتان را آلوده ساخته قطع كنيد و شاهد سرزدن خورشيد شادي و تندرستي و طراوت و كمال در زندگي خويش شويد.

سهمگين ترين و كشنده ترين سموم فكري و روحي:

ترس - كينه - نفرت - دل سوختن بيهوده بر خويش - يأس و نااميدي - انتقام جويي - گوشه گيري و انزوا و بالاخره غصه و اندوه خوردن كه تماماً از هراس و وحشت زاده مي شوند. ترس به شكلهاي سيتيزه جويي، پرخاشگري، قلدربازي، نفرت، خودشيفتگي،، گوشه گيري و انزوا ظاهر مي شود.

پادزهر ترس: نيك خواهي و مهرباني، نجابت، صبر و آرامش و تفاهم و مدارا و محبت و علاقه ي بي شائبه و پاك به ديگران.






تاریخ: پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:ترس, روانشناسي ترس, عشقريا, علاقه,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا